Τρία Διαγράμματα που κινητοποιούν την εξέλιξη.
Σε προσωπικό επίπεδο, σε ομάδες υλοποίησης, σε πλαίσιο coaching και mentoring έχω διαμορφώσει διαδικασίες εξέλιξης με τη βοήθεια διαγραμμάτων. Τρία από αυτά τα σχήματα, δίνω επιγραμματικά σήμερα σε αυτό το post. Έπειτα από πέντε περίπου έτη, κατά τα οποία σχετίζομαι πιο στενά με το coaching, την εξέλιξη και την προσωπική ανάπτυξη, καθώς έχω αξιοσημείωτη αγάπη για την εκπαίδευση, έχω καταγράψει κάποια σχήματα που έχουν συμβάλλει σε περιόδους βελτίωσης και επίτευξης στόχων. Καθώς έχω παρακολουθήσει πολλές εκπαιδεύσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό και έχοντας επιχειρήσει να δοκιμάσω τα μοντέλα, τα κοινοποιώ σήμερα εδώ. Αν είσαι σε αρχικό στάδιο στην προσωπική ανάπτυξη, αν θέλεις να αρχίσεις τώρα ή αν αυτά τα σχήματα προσδίδουν κάτι στην εμπειρία σου, τότε απευθύνονται σε εσένα. Καλή ανάγνωση.
Προσωπική – Κοινωνική – Επαγγελματική Εξέλιξη και Αρμονία
H ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ζωή συνδέεται με την ποιότητα ζωής του ανθρώπου, την πνευματική και συναισθηματική ευημερία. Η καθημερινότητα έχει προκλήσεις και δοκιμασίες. Η ζωή διαρκώς μας καλεί να κάνουμε το επόμενο βήμα.
Σε ποιο βαθμό έχεις ικανοποίηση από τη προσωπική σου ζωή; Από την κοινωνική; Από την επαγγελματική;
Συνήθως όταν ένας από τους τομείς αυτούς δεν είναι στα αποδεκτά επίπεδα ικανοποίησης «παρασύρει» και του άλλους, μειώνοντας την ευχαρίστηση που αντλούμε από την καθημερινότητά μας.
Κοιτώντας αυτό το διάγραμμα, βρίσκεις ένα σχήμα που αποτέλεσε βασικό στοιχείο για την βελτίωση της σχέσης με τον εαυτό και των σχέσεων με άλλους ανθρώπους, τη δημιουργικότητα, την παραγωγικότητα, τη συναισθηματική επίγνωσή, την επαγγελματική συμβολή και τη διαχείριση αλλαγής σε διαφορετικά επίπεδα.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών και Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης στις διεργασίες.
Στο προσωπικό, κοινωνικό και επαγγελματικό σκηνικό, η εξέλιξη και η ενσωμάτωση της αλλαγής είναι καίριο ζητούμενο. Η τεχνολογία είναι δομικό στοιχείο της εξέλιξης σε ποικίλα επίπεδα και πολυάριθμους τομείς με τους οποίους ερχόμαστε σε επαφή από τα πρώτα χρόνια της ζωή μας. Σε εκπαιδευτικό πλαίσιο, μέσα στην κοινωνική οργάνωση αλλά και στον επαγγελματικό στίβο, οι τεχνολογίες και πλέον η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη ανοίγουν δυνατότητες και εγείρουν ερωτήματα για την πρόοδο αλλά και τους τρόπους εφαρμογής. Η εκπαίδευση και το coaching συντελούν στη γνώση και ομαλή ενσωμάτωση των νέων στοιχείων, όπως και στη διαχείριση της αλλαγής.
Ποια στοιχεία «εμποδίζουν» την εξέλιξη και την αφομοίωση της νέας γνώσης; Είναι η διαχείριση χρόνου; Οι τομείς δραστηριότητας του ατόμου; Οι ευκαιρίες εκπαίδευσης; Το κίνητρο; Συναισθηματικά εμπόδια όπως φόβος, ανησυχία, ανασφάλεια;
Ένα απλό σχεδιάγραμμα για την εκκίνηση του εντοπισμού των ζητημάτων και της επίλυσής τους δίνεται στην ακόλουθη εικόνα.
Τα τρία “Ο” : Όραμα – Οργάνωση – Ολοκλήρωση
Η αξία του οράματος όταν αρχίζουμε νέα σχέδια για τη ζωή μας είναι μεγάλη. Συχνά η έννοια και διατύπωση του οράματος προϋποθέτει δεξιότητες, χρειάζεται γνώση και πλάνο για την χάραξη πορείας. Το στοιχείο της οργάνωσης κατά τη διαδικασία είναι δομικό. Η ιδέα αυτή είναι συνυφασμένη με τις ικανότητες προσαρμογής και εύρεσης λύσεων όταν η στρατηγική προσκρούει σε αντιστάσεις σε προσωπικό, κοινωνικό ή επαγγελματικό επίπεδο σε τοπική ή παγκόσμια κλίμακα. Ακόμα και η αναδιατύπωση είναι πιθανό να χρειαστεί έπειτα από εφαρμογή και δοκιμή στην πράξη. Όταν φθάνει η ολοκλήρωση, αυτό συνδέεται με αισθήματα πληρότητας και έχει κάποιο αντίκτυπο σε προσωπικό, κοινωνικό, επαγγελματικό κλάδο. Αυτός ο αντίκτυπος ενδυναμώνει τα επόμενα στάδια, τα νέα σχέδια για επόμενους προορισμούς και υλοποιήσεις.
Επικοινωνία: https://feminines.gr/contact/